Klantenservice
1 Hoe werkt het proces?
1.1 Games aanmelden en opsturen
Je kunt via de site artikelen aan ons aanbieden. In de volgende stappen vragen we dan om jouw gegevens, zoals het ibannummer waarop we het bedrag voor je over kunnen maken.

Na bevestigen krijg je van ons een ordernummer welke je mee kunt sturen met je pakket. Zo weten we bij ontvangst gelijk dat hij bij jouw order hoort. Bij ontvangst controleren we nog even snel of alles het doet, er netjes uitziet en compleet is en maken we het bedrag dezelfde dag nog over.
2 En de verzendkosten?
2.1 Hoe zit het met de verzendkosten?
We hebben er voor gekozen om prijzen op de site te vermelden met wat wij er totaal voor kunnen geven. Zo kun je zelf kiezen hoeveel je wilt verkopen en hoe je het wilt verzenden. Anders hadden we met een minimumverkoopbedrag moeten werken of voor sommige echt oude games een negatief bedrag op de site moeten zetten.

Hoe meer games & andere artikelen je tegelijk verkoopt, hoe minder de verzendkosten per artikel zijn. De meeste klanten kiezen ervoor om met PostNL te verzenden vanwege het gemak. Tot 4 games past eventueel nog door de brievenbus voor tussen de 4 en 5 postzegels en meer artikelen kun je met een pakket aan ons versturen.
3 Wat moet er bij consoles zitten?
3.1 Wat moet er bij consoles zitten?
De console moet compleet zijn met 1 controller, Video kabel en voedingskabel. De boekjes en de doos hoeven er niet per se bij te zitten. Die bewaren veel mensen niet dus dat geeft niet. Eventuele extra controllers kun je ook nog los verkopen.

Mocht je de originele AV-kabel niet meer hebben kun je altijd een HDMI kabel meesturen, dat is helemaal geen probleem.
4 En de staat van de artikelen?
4.1 Waaraan moeten de artikelen die ik wil verkopen voldoen?

Wij kopen graag je games en consoles in, maar we moeten ze ook weer kunnen verkopen......


Daarom zijn er een aantal voorwaarden waaraan de games moeten voldoen. Voldoen je games aan deze voorwaarden? Dan kun je ze in je winkelwagen plaatsen en gemakkelijk aan ons verkopen en ontvang je direct bij ontvangst van de games je geld!


  • De hoesjes en boekjes moeten erbij zitten en niet kapot zijn, geen scheuren of onherstelbare vlekken
  • De CD's moeten in goede staat zijn, niet vastlopen en geen zichtbare krassen bevatten. Heel kleine gebruikerssporen kan altijd met tweedehands cd's uiteraard.
  • Eventuele online codes mogen al wel zijn ingewisseld, het is nu eenmaal een gebruikt artikel
  • Consoles en accessoires mogen kleine gebruikerssporen bevatten maar niet meer dan bij normaal gebruik en geen onherstelbare schade
  • De consoles en accessoires mogen niet in het verleden al eens gerepareerd zijn en mogen niet vastlopen

Bij twijfel over een artikel kun je ons altijd even mailen met beschrijving en bijvoorbeeld een foto sales@mijngamesverkopen.nl, dan weet je het in ieder geval zeker.


Verkoop je een spelcomputer? Zorg er dan voor dat de videokabel (AV of HDMI) en de voedingskbabel erbij zitten. Zorg ook dat alles er netjes en schoon uitziet. Om games schoon te maken is anders €0,50 van het bedrag en €1,- voor overige artikelen.

De meeste klanten sturen de artikelen gelukkig compleet en netjes verzorgd in en krijg je altijd gewoon het bedrag uitbetaald wat op de site vermeld staat.
5 Wat te doen bij klachten
5.1 Wat als ik onverhoopt toch een klacht heb?
We doen ons uiterste best om alle bestellingen netjes op tijd te regelen en te administreren. Mocht er nou toch iets misgaan en je hebt een klacht, dan gaan we uiteraard samen op zoek naar een oplossing. 

Je kunt ons daarvoor mailen op sales@mijngamesverkopen.nl en dan komen we er binnen een dag bij je op terug en kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen om het op te lossen.
5.2 Wat als we er nu samen niet uitkomen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@mijngamesverkopen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden